یاماقالوا/ترجمه صالحونی علیه در کل پاسخ به نظرات
 
ღNAWAL ZOGHBI♥ღ♥
 

      

سلام

این دفعه نوبتی هم که باشه نوبت اقا شهاب و اقا حامد هستش....

این نقد یاما قالوا برای اقا شهاب:

                                                          یاماقالوا

   همانطور که میدانید نوال الزغبی در سال ۲۰۰۶ البوم یاماقالوا را منتشر کرد.این البوم در سال ۲۰۰۶ لقب بهترین البوم عربی جهان را به خود اختصاص داد و ترانه یاماقالوا برای اولین بار در رادیو از رادیو صوت الغد پخش شد.و این رادیو ان را بهترین اهنگ عربی جهان معرفی کرد که  این باعث سرافرازی نوال دوستان عزيز شد.در نتيجه نوال با البوم ياماقالوا خاطرات بسيار خوبي دارد.اين البوم توجه بسياري از اهنگسازان را به خود جلب كرده وهنوز هم مانند اين البوم نيامده است!به نوال براي هنرنمايي هاي بسيار تحسين برانگيزش لقب سلطان العرب را نسبت داده اند.اين كليپ بسيار جذاب و زيباست كه من خودم به شخصه خيلي از ان لذت بردم

                           

نوال در اين كليپ تبليغي از motorola  را داشته است.عمرو مصطفی سازنده این ترانه میگوید که خوشحال است که برای هچنین خوانندهای اهنگ ساخته است و اول شدنش فقط به خاطر صدای زیبا وتحسین برانگیز ملکه نوال الزغبی می باشد.این کلیپ در دبی فیلمبرداری شده است.و به نوال میگوییم:زندگی میکنیم برای رسیدن به ارزوها می جنگیم برای پیروزی و چه شیرین است  بی مهری های زمانه بارها مارا  چون شیشه در هم میشکند و ما همچون صخرهایی استوار پایداریم و دلبسته به انانی هستیم که در دلمان جای دارند...

                           


                       

                                                          صالحونی علیه

 

                                                   مرا با او اشتی دهید

                                امانة لو فی یوم رحتوا لحبیبی ما تقلقوش راحته

      خواهش میکنم اگر یه روزی رفتید پیش عزیز من آرامشو آسایش اونو بهم نریزید

                     مشتاقة انا لیه و بوسولی عینیه و هاتولی حاجة من ریحته

چرا دلم براش تنگ شده!؟ چشمانش را از طرف من ببوسید و از نفسش چیزی برای من بیارید (منظور همان خاک ره یار هست)

                                      صالحونی علیه ده انا من بعدیه

                                  من را با او آشتی بدید، من بعد از او

                       بعد نجومی بالواحده لا عین بتنام و لا حتی سلام

      ستاره ها رو یکی یکی میشمارم، و چشمام نمیخوابند و حتی آرامش هم ندارم

                                          ومش مرتاحة فی الوحده

                                و در تنهاییم هم آسوده خیال نیستم

                                             و لو غلطان انا سامحته

                               اگر او اشتباهی کرده من او را بخشیدم

                        خذولوا صوره من عندی و غرام من القلب والعین دی

           عکس من رو برایش ببرید و همه ی عشقی که در قلب و چشمم هست

                   بقالی سنین و طب اسال مین ده لا بیسال و لا بیعدی

سالهای سال برایم باقی میماند خب از کی بپرسم همه ی این چیزهایی رو که کسی دربارشون نپرسید و سراغی نگرفت



نظرات شما عزیزان:

زینب
ساعت21:50---22 تير 1392
مرسی فیلم هم بگزارید

حامد
ساعت17:54---28 مهر 1389
مرسي اميد جان بابت ترجمه صلحوني عليه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به کلاب نوال الزغبی خوش امدید ... ما پاسخگو به در خواستهای شما هستیم...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 

کلاب هواداران نوالزغبی 

و آدرس

nawalalzoghbi.LoxBlog.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر

 نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان

به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

  





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 5469
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت